wtorek, 9 sierpnia 2011

Abandoned "Orzeł" cycling stadium.

"Orzeł" cycling stadium - is opened at 6.V.1972.

At beginning of 70's, this is a very high-tech object - it haves cycling track, hotel with gastronomical magazines, two sports hall, gym, sauna, beauty parlous and clinic.

In hard times of economy crisis and people-politician transformation, the government of Polish Cycling Federation (PZKol) and other institutions has forgot about cycling track.

In cause of no money, object falls into ruin, and has been abandoned from 1995.

6 komentarzy:

  1. po co brałeś taki rzeczy ze sobą? przecież to też mogły inne osoby zobaczyć.. samolub!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowny panie Anonimowy. Stadion "Orzeł" był moim PIERWSZYM obiektem który zwiedziłem. Nie jestem złodziejem. To był początek z urbexem więc skąd miałem wiedzieć co wolno a co nie? Wyprawa była czystym spontanem.
      A żeby nie było, to na tym stadionie byłem z kumplem, i to on liczył że zbije kokosy na tych reliktach więc wziął te relikty. Ja tylko mu mówiłem żeby zostawił te rzeczy.

      Usuń
  2. Ta stara buda to był akurat klozet

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak? Nie wiedziałem że to kibel. Już poprawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. a co se miala nie wziac tez s wezme a co! :D

    OdpowiedzUsuń